Італія - країна, відома розвитком мистецтва. Італійці вважають за краще полiроване, а не матовi золоті прикраси. Багато видів дизайнерських виробів включають алмазні інкрустації.
Нова велика тенденція в ювелірному мистецтві, створіна італійськими дизайнерами - двухкольорове і трикольорове золото. Інший фаворит акцентiв в італійських ювелірних виробах - перлові намиста, часто з двох і чи трьох частин, що перемежовуються алмазами, рубінами, смарагдами і сапфірами.
Італійці люблять намиста, що становлять частину композіції, наприклад, з квіткою в центрі, або кулоном. Флора, фауна і комахи є загальними мотивами iталiйських ювелірних виробів. Нарешті італійці вважаються майстрами проектування коштовностей з коралами і камеями , пропонуючи найрізноманітніші композіції, форми та стиля.
Шопінг за ювелірними виробами в Італії
Як стверджувала Мерелін Монро «діаманти - кращі друзі жінок». Ті, хто може дозволити собі таку дружбу, безумовно з нею погодяться. Ці маленькі камінчики мають магічну силу перетворювати поганулю в красуню і робити з попелюшки королеву. Коштовності не тільки показують багатство і соціальний статус людини, але oни, насамперед, - витвори мистецтва, здатні пережити на століття, а іноді й на тисячоліття, і своїх творців, і тих, кого вони прикрашали.
Традиції італійського ювелірного мистецтва сягають своїм корінням в глибоку старовину: ще етруски, які жили три тисячі років тому на території сучасної Тоскани, вміли робити шикарні золоті вироби. Славу етрусків продовжили майстри стародавнього Риму і пізніше, Італії. Протягом багатьох століть італійські ювеліри прикрашали вбрання найвишуканіших модниць Європи. І сьогодні, вірність стародавнім традиціям, постійний пошук нових матеріалів і технологій, оригінальність, бездоганний смак і безмежна фантазія дозволяють їм міцно утримувати лідируючі позиції на світовому ринку, і робити італійські прикраси найпрестижнішими в світі.
В Італії ювелірні майстерні зустрічаються буквально на кожному кроці: навіть у невеликому містечку або селищі можна зустріти ювелірну крамницю, продаюшую оригінальні вироби ручної роботи. Але якщо ви хочете кращі з кращих - їдьте в Ареццо, Валенца і Виченцу - де живуть самі знатні і стародавні династії ювелірів, або ж у столиці італійського шопінгу Флоренцію, Рим, Неаполь, і звичайно ж в Мілан.
«Не все те золото що блищить»
При купівлі коштовностей необхідно упевниться в наявності на ній клейма із зазначенням проби і фірми виробника. У сучасній практиці застосовуються дві системи проб дорогоцінних металів - метрична і каратна.
Каратна - це система проб, застосовувана в основному для золотих сплавів. Вміст чистого дорогоцінного металу визначається кількістю карат. Використовується в США і деяких Європейських країнах.
Метрична - найпоширеніша система. Вміст чистого дорогоцінного металу тут визначається кількістю грамів в одному кілограмі ювелірного сплаву.
В Італії, традиційно, при виготовленні ювелірних прикрас використовують золото 750 проби. Це означає що виріб цієї проби містить 750 частин золота і 250 - лігатури (сплав срібла, міді, кадміяі, цинку, паладію ін.) Цій пробі відповідає 18 карат. У східних країнах частіше застосовуються 916 або 950 проби. В Америці та деяких європейських країнах, у тому числі і в Росії, допускаються проби з більш низьким вмістом золота.
Якщо зіставити метричну і каратного системи:
9 карат - це 375 проба, тобто вміст чистого золота 375 грам на кілограм;
10 карат - 416 проба, вміст чистого золота 416 грам на кілограм;
14 карат - 585 проба, вміст чистого золота 585 грам на кілограм;
18 карат - 750 проба, вміст чистого золота 750 грам на кілограм;
24 карат - 950 проба, вміст чистого золота 950 грам на кілограм.
На італійських ювелірних виробах проба завжди вказується тільки в метричній системі.
Для срібних виробів мінімальна допустима в Італії проба 800, це означає, що виріб містить 800 частин срібла і 200 лігатури (в основному міді).
Максимальна проба срібних виробів італійського виробництва - 925.
Важливо перевірити, щоб цифри, що вказують пробу на срібному предметі, були укладені в овал, і поруч стояло клеймо виробника.
За чинним зараз в Італії законом забороняється продавати під виглядом срібла вироби з інших металів . Тим не менш, іноді все ще можна зустріти такі позначення на клеймі імпортних товарів:
"Silverplated", "Sheffield", "Old Sheffield", "Argentone" - це практично означає що метал, з якого виготовлений предмет - не срібло.
"Arg . 1000" і "Arg. 800"- виріб з іншого металу з срібним покриттям.
Предмети з подібними марками офіційно заборонено продавати в італійських ювелірних магазинах.
Деякі відомі марки ювелірних виробів, які можна розглянути:
Alfieri & St.John. Престижний бренд ювелірних прикрас
Robertogiannotti. Ювелірний дім, вироби якого неодноразово були визнані в числі кращих колекцій в роки.
Brosway. Відомий бренд особою якого є Пенелопа Крус
Bulgari. Найвiдомыша італійська ювелірна фірма Булгарі (бренд BVLGARI) була заснована в 1884 роцi в Римі грецьким емігрантом Сотіріусом Вулгаріусом. Завоювала собі славу неповторними ювелірними прикрасами. Сьогодні фірма виробляє так само духи, сумки та аксесуари.
Miluna. Одна з найбільш престижних ювелірних фірм Італії. Традиційний спонсор конкурсу Міс Італія, для якого вона виготовляє діамантову корону.
Valente. Одна з найцікавіших італійських ювелірних компаній. Завдяки постійним пошукам нових образів і рішень, кожна прикраса від Valente - це завжди предмет витонченої простоти, одночасно сучасний і актуальний на всі часи. Сьогодні прикраси Valente представлені в бутиках у всьому світі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий